sådan syster, sådan bror

chachaaaaaa bloggen!
kom nyss hem från träningen och tänkte nu spendera kvällen framför massa underbart plugg. jag måste få klart historia artikeln OCH lära mig franska orden perfekt! imorgon är nämligen min första lektion i nya franskagruppen, haha, ogillar att komma in i en grupp där jag inte känner någon alls. menmen, det blir säkert super bra, jag är bara lite nervös. sen så kom jag även på att ni som bara läser och inte ser mig i verkligenheten måste tro att jag är värsta löken.. jag sitter ju alltid i mjukiskläder på alla bilder! men faktiskt så är det så att jag tränar direkt efter skolan/fottar efter träningen så det är faktiskt därför, haha. jag är skitsnygg i verkligheten säger vi!


nu ska godismosterna göra kladdkaka, jag vet att du är avis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0