sometimes i forget that you're not here..

nu har jag tydligen äntligen hittat någon som frivilligt tog an sig rollen som min personliga fotograf, haha! min söta lillebror var sugen på jobbet och eftersom han ändå inte har något liv så tycker jag att det är rätt perfekt. iallafall så ville han prova kameran lite så vi tog lite bilder under eftermiddagen, haha.. känns som jag lyckas få till "dagens outfit" bilder av misstag lite väl ofta va? jaja, vad tyst och glada, jag vet att det är geeky men tänk på hur många bloggar där folk klagar på att de vill se outfits? (lär aldrig hända mig, haha) här är iallafall två av bilderna han tog:

ja, mitt ansikte passade inte riktigt på kort idag.. speciellt inte eftersom bilderna är tagna efter min powernap! nu ska jag iallafall sussa, godnatt folk!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!
Jag googlade runt och letar efter exakt den väskan som du har på bilden! Snygg! Inget du har tänkt att sälja? :) hör av dig i så fall!
/Hanna

2013-09-19 @ 11:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0