(y)

ojoj, det känns som jag jag börjar bli lite väl poppis nu va.. igår satt jag kvar i skolan till fem eller någonting, ser en snubbe vid skåpen men skiter i det och tar mina saker och går till bussen. efter ett tag ser jag då att samma kille dyker upp på busshållsplatsen, inte allt för mysko.. men det som kändes mysko är att han satt i sollentuna sporthall när jag slutade träna, lixom vad är oddsen? att jag dessutom har fått någon annan snubbe som tydligen brukar se mig på bussen efter mig visar väl bara att stjärnstatusen stiger. jag är lite bra ändå? .. tumme upp på den

EDIT: glömde den nyinflyttade 25 åringen från azerbadjan som vill gå på bio med mig för att jag ska lära honom svenska. rätt nice den oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0