vänta, jag ska bara dubbelkolla så att takboxen är på

för en halvtimma sedan kom jag innanför dörren, svinkall. jag kan ju berätta lite om min underbara dag; hade lite vanliga lektioner på morgonen tills 13.40 då det var dags för ett tvåtimmars matte d prov. efter provet var det dags för cad till  tio över fem och efter detta dags att försöka göra klart svenska arbetet om romeo och julia. det är härligt med skolan, verkligen! .. speciellt när den till och  med hindar en från att träna sju till tio en vanlig torsdag. tack för det dagy.. en positiv sak jag fick reda på idag är iallafall att vi som läser cad ska få låna en laptop av skolan- rätt nice. måste säga att vår särbehandling är rätt grym, först får vi passerkort till skolan (som bara vi har) och nu datorer för 250 000 kr. tips till alla 95:or som ska göra sitt gymnasieval, välj danderyd och gå cad!







förresten har jag berättat för er att mitt högra öga inte gillar kameror och att bussen körde förbi mig på stationen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0