sammanfattning

ÅRET 2010


Hur har året 2010 varit för dig? – rätt okej! hade det grymt i början, mot sommaren blev det desto jobbigare och det har i stort sett mest gått neråt sedan jag flyttade hem från mitt andra hem, falköping.
Bättre än förra året? – Nja, jag tror inte det.. början av 2010 var som sagt riktigt grym, men jag har inga som helst klagomål på 2009 så nej.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – Oj, det är mycket. När jag träffade alex för första gången, dagen vi gick till osten och låg på en kulle i närheten och njöt av solen, dagen han satt på balkongen och rökte och jag blev helt stum för han var så sjukt snygg, rullerhodos & all mumin/kenny tönteri. hur underbart det var i falköping, dagen jag flyttade hem, när jag och ellen såg tokiohotel på sheraton, stockholm och gbg, kroatien med josefin & morfar.
Har du flyttat under år 2010? – Japp, jag flyttade hem från falköping.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Nja hittat rätt mycket ny musik som jag gillar.
Har du kysst en främling? – jo, det kan man väl säga..

 

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Bra under våren tills jag sabbade det, annars dött.. 
Har du varit kär? - Japp, men insåg mest efteråt hur mycket.
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Inte sagt, det har jag aldrig gjort faktiskt. men skrivit, ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Japp
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Nej, inte vad jag vet haha.

 

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej, inte vad jag vet.
Har någon i din släkt avlidit? – Ja, morfar.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Ja, uppifrån och ner hårt som bara den.. 
Varit i slagsmål? – nej, haha verkligen inte!

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Japp.
I så fall vad? – Jag sabbade allt med Alex ..
Har du skämt ut dig? – Yes, vem har inte det?
Har du ljugit för en vän? – Ja, det är svårt att undvika ibland
Har du varit ute en hel natt? – Räknas det om man kommer hem halv sex? isåfall ja..
Har du blivit tagen av polisen? – Nej, men de hotade med att ringa polisen när de slängde ut mig från dagnys för tredje gången på valborg.. (a)
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet? - Sisi!
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Jaap

 

 


SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – Danderyds gymnasium, gick på Ållebergsgymnasiet i falköping innan..
Har någon varit elak mot dig i skolan? – kan jag inte säga, en tjej kollar snett på mig och jag på henne- that's it!
Hatar du någon på din skola? - Nope, hatar inte folk.. och det är väl bara en tjej jag vet som jag verkligen ogillar..
Har du gjort något framsteg? – Verkligen, min matte är mycket bättre dessutom koncentrerar jag mig mer på skolan i allmänhet nu jämfört med falköping.
Haft alla rätt på ett prov? – Kan ha haft det, inget jag minns dock

 

 

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – Japp!
Har du förlorat en vän? – Ja, det kan man säga.. har tappat kontakten med väldigt många
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Japp, mer kontakt än vad vi hade innan iallafall
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Jag vet inte, har försökt att undvika det så jag tror inte det.. försöker vara så ärlig som möjligt.
Har du ljugit för en bästavän? – Bara vita lögner isåfall..
Har du haft en relation med en vän? – Förstår inte riktigt frågan, men nej det tror jag inte?

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

älskar dig hanna! vi ses snart!!!! <3

2011-01-06 @ 00:08:58
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0