tjabbatjenahallå,

jag sitter just nu i skolan (troligtvis nästan sist kvar) och väntar på att få skjuts in till stan utav pappa där vi med klassen ska se trettondagsafton på teater. känns väl lite sådär att ha skolaktiviteter till tio första skoldagen för veckan men mjukstart är tydligen överskattat! iallafall så diskuterade vi lite om pjäsen i skolan idag och kom fram till att filmen she's the man är en nästan exakt kopia av handlingen, dock en mordern version. iallafall så tänkte jag ställa en liten öppen fråga, är det någon som har filmen och är det någon som är sugen på she's the man filmkväll? jag blev galet sugen på den när jag hörde att den var istortsett som trettondagsafton.. precis som jag blev astaggad på att titta på en romeo och julia film när jag var sjuk eftersom att jag läser manuset till den. (och ja, jag vet- skolarbete har alldeles för mycket påverkan på vad jag tänker på osv!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0