byebye

jag gissar på att bloggen ser lite mysko ut för tillfället, men isåfall är det bara för att jag har valt att flytta min blogg från blogg.se till myshowroom där jag bloggade lite tidigare (innan det blev så mega poppis, höhö!). iallafall så tyckte jag att myshowroom både verkar ta hand om sina bloggare bättre, har lättare för att skapa snygga bloggdesigns, känns som en mer aktiv sida och så är det relativt enkelt att flytta alla gamla inlägg dit. det ända negativa med sidan måste väl vara att jag har en ovana att kryssa ner min blogg efter att jag har sett till så att inlägg kommit upp ordenligt, vilket går alldeles toppen på blogg.se. på myshowroom går det dock inte lika bra då det där alltså inte öppnas en ny ruta då du öppnar bloggen vilket betyder att jag omedvetet stänger ner sidan jag håller på att "jobbar" i. får hoppas på att det här är en ovana som går lätt att bli av med, för just nu känner jag annars bara GO MYSHOWROOM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0