paris 29/6

vi skulle direkt leka fransmän och äta baguetter.. så klart!
(ursäkta minen, haha, den bjuder jag på!)
notre dame spaning avec marcus
kören inne i notre dame sjöng på svenska.. RESPEKT!
ganska väldigt otippat att notre dame ser ut såhär bakifrån, det visste ni inte va?
här vad den tråkigaste delen av bilderna ni kommer få se från frankrike resan, riktigt turistiga och sånt man egentligen bara kan googla för att få se.. fast utan mig då. det var iallafall en upplevelse att vara där både eftersom jag verkligen föll för scenen i filmen där esmeralda sjöng i katedralen och för att det var så fint på något sätt. det var lungt, fint och kändes så äkta. det fanns bikter där folk satt i kö och det fanns heliga ställen folk bad på vilket tillsammans med körens sjungande gjorde att jag på nått sätt gillade känslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0