ska vi dela hänglås?

dålig uppdatering idag, men under dagen har jag iallafall hunnit med tre filmer, ett scrubs avsnitt och fem kapitel i carolina gynnings bok ego girl.. inte illa va? kan dessutom berätta att jag inte har klätt på mig idag och att jag borstade tänderna för första gången idag vid tre tiden, fräsch tjej! jag såg dessutom nyss- till min stora besvikelse- att iphone 5 antagligen inte kommer ut i år. istället kommer en iphone 4s komma ut i september i år, vilket betyder att jag inte kan få en femma i födelsedagspresent. självklart skulle jag bli överlycklig för en fyra, problemet är väl mer att jag har varit så inställd på det.. iallafall så är allt bara rykten från kina så ingenting är säkert än! godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0