even when we're gone

nämen tjeeeeeeeeeeeeeeeenare bloggen!

idag har jag faktiskt varit otroligt duktig, om jag får säga det själv! inte nog med att jag gick upp vid åtta för att träna klockan nio utan jag har även hunnit med att plocka alla våra (typ trettonmiljarder) vinbär, hängt med ellen och tränat igen. är jag bra eller är jag bra? under första passet (som förövrigt fick mig att känna mig otroligt svag!) gjorde jag även en oerhört smickrande videoblogg som kommer upp på ett villkor, börja kommentera idiotos! okej nej, förlåt.. ni är inte idioter, ni är bäst.. men ändå, det tar max tio sekunder att skapa ett leende på mina läppar pga folks "engagemang". min blogg är fett lökig atm, felåt men jag har sommarlov!
i brist på annat får ni här en bild på världens coooooooolaste syskon, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0