all day, all night

nu jävlar ska jag makea up för den dåliga träningen i kroatien, jag kunde inte riktigt styra över när vi skulle stanna, äta etc. men nu får jag träna extra hårt idag istället så jag tar och kör ett intervall pass med ankelvikter och ska försöka klämma in lite fys efteråt. förövrig så ska jag träffa athina i stan senare idag och efter det tagga till med ellen, palle och anna.. kanske ska ragga lite twins och folk från gamla klassen och umgås eller nått, får hoppas någonting blir av!

haha, vet inte om jag vågar springa runt i de här ankelvikterna alltså.. de är ju BRUTALT fula! (förövrigt stencool bild eftersom jag ser ut att ha lyckats göra mig själv till ett arm och ben nystan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0