bip.....bip....bip...bip..bip

nu kom jag precis hem från träningen som avslutades med ett bip-test.. slutade lycklig som bäst i laget på 10.2, skulle antagligen klarat någon längd till men motivationen försvann så fort jag slog sophie som tidigare hade legat etta. vi har även i laget gjort en hel del andra tester och det har faktiskt gått bättre än väntat, så nu har jag press på mig att ligga bra till även efter sommaren, hehe! nu ska jag springa iväg till macken och köpa schampoo, smidigt att det är slut när jag har skolavslutning imrn? ännu smidigare att jag fortfarande inte riktigt vet vad jag ska ha på mig?


ni får ingen bild på mig hur jag ser ut just nu, men det är nått åt det här hållet.. den här är tagen vid nyår efter att jag tokåkt fem km skidor, taggad tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0