clever.

igår lyckades jag med en sak som jag trodde var omöjlig- jag tjänade pengar på att shoppa! egentligen var det kanske inte riktigt så det gick till helt, men det var så det blev. min lillebror råkade av misstag förstöra ett par av mina solglasögon, så jag gick till glitter för att köpa ett par nya. när jag tittade i väskan hittade jag ett stämpelkort från glitter- och det var fullt! att de dessutom hade 3 för priset av 2 på allt i butiken gjorde att jag fick känslan av att det skulle kunna bli ett billigt köp. jag tittade igenom butiken och hittade snabbt två earcuffs som jag tidigare hade varit riktigt sugen på. efter att ha betalat 40 kronor i kassan, då 100 gick på stämpelkortet, kom jag på att jag faktiskt skulle få 90 kronors ersättning för glasögonen från min lillebror (=mina föräldrar). det betyder alltså att jag faktiskt tjänade 50 kronor på att köpa två earcuffs, är jag bra eller är jag bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0