det är inte en nipple

nu sätter jag mig snart på cykeln och trampar iväg till rösjön för näst sista dagen i tvån, känns grymt skönt! vid rösjön blire sol, bad, grillning och kanske lite brännboll eller någonting åt det hållet tillsammans med klassen. gissar på att jag kommer hem igen runt halv tre tiden, hoppas jag hinner uppdatera någonting då, ska nämligen iväg med mamma till sollentuna centrum. jag hittade så sjukt mycket snygga saker att jag bara måste försöka lura med mig allt hem, eller någon bikini kanske får vara kvar (hittade tre stycken!). ska försöka hinna fotta lite nyköpta saker också, men de kommer nog inte upp förrens senare.. jag måste ju ha lite inlägg förprogammerade när jag är i kroatien och i frankrike, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0