i love when you say my name

förra året vågade jag inte haka på den svinsnygga trenden med långklänning och iår trodde jag att den skulle vara förbi men icka sa nicke! för någon vecka sedan så lyckades jag iallfall äntligen haffa en enkel långklänning som faktiskt var tillräckligt lång, vilken prestation (eftersom jag är 178)! den här hittade jag på CUBUS för 149:-, dock är den helt slut överallt i min färg då längden skillde otroligt mycket mella färgerna. gissar på att alla långa svenska blondies fick nys om klänningen ungefär samtidigt som jag, haha. iallafall så finns de kvar i åtmindstonde röd och orange och på flera ställen även i svart.
ända nackdelen som jag har upptäckt med klänningen är att den är rätt genomskinlig så antingen blir det hudfärgade trosor utan sömmar till eller så skiter man i att det syns och kör på typ bikini. kan avslöja för er att jag faktiskt tog av mig mina panties när jag fottade de här bilderna, kanske är så man ska köra- näck under?
btw så gilar inte blogg.se tomma rader tydligen så tyvärr blir vissa inlägg såhär ihoptryckta och jobbiga, hoppas ni överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0