i remember

mitt internet har som ni (förhoppningsvis) har märkt strulat en hel del senaste tiden. jag vet nite riktigt om det är för att teknik hatar mig, jag är oteknisk eller det faktiskt har varit något fel.. dock kan jag tänka mig att nr två stämmer ganska bra. det var nämligen så att jag panikade lite idag, jag hade ju tänkt att skriva massa inlägg som skulle publiceras medans jag är i kroatien och så hade internet inte börjat funka än. jag bad iallafall pappa om hjälp tillslut och han började med att fråga om jag hade i själva usb- nätverkssaken och SJÄLVKLART så var det den som jag tog ut ur datan för någon dag sedan när jag skulle ladda över bilder, bra hanna! nu hoppas jag iallafall på att internet håller ikväll och imrn sen kan det gärna få dö en vecka för då är jag nämligen på en segelbåt och steker i kroatien, vad säger ni om det va? avundsjuka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0