I WANNA GO ALL THE WAY TONIGHT

TRÖJA: WEEKDAY, SHORTS: LEVIS/ URBAN OUTFITTERS, SKÄRP: H&M

jag hittade den här tröjan inne på megarea på weekday och jag är helt såld. har varit sugen på en grå silvrig "stickad/virkad" tröja länge och när jag såg att den här som tidigare kostat 600:- var nedsatt till 150:- kändes det som ett riktigt kap.
förresten så kan jag berätta en liten minihemlis som iallafall inte jag visste om tidiare.. det är nämligen så att det finns fler weekday butiker i stockholm än man tror! det finns ju den stora på drottninggatan (och även på söder, right?) men sedan finns det även en om man går förbi american appareal och hötorget på vänster sida. det står inte weekday men den lilla kaninen eller vad de nu har för symbol kan man se. därinne finns en miniaffär som oftast har kvar alla godbitarna som tar slut i den stora butiken.. bara ett litet tips till mina läsare, men shh! can you keep a secret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0