put your ass up in the air

ett litet tips till er som- precis som jag- inte har någon "nigresserumpa" att vara stolta över: fake it! och nej jag menar inte rumplyft eller rump implantat, för vill du verkligen göra nått åt det få du som jag gå till gymmet och börja träna! nej, det jag syftar på är att ni kan använda kläder som jag att det iallafall ser ut som att ni har niceass. som kjolen på bilden till exempel, jag är inte överdrivet förtjust i utseendet på den egentligen, men den gör underverk för min kroppit's a keeper!
just den här kjolen köpte jag på gina tricot på någon galen rea för en femtiolapp för nått år sedan, men det finns flera butikskedjor som säljer liknande modeller. lite "puffiga" kortare kjolar får ofta din lilla minirumpa att se större ut, men jag tycker även du ska uynyttja din lilla stjärt och använda tighta snygga kjolar som folk med mega ass inte ens får på sig! tro mig, flera av mina kompisar har verkligen NICEASS men får inte på sig kläder.. så bara för att jävlas lite med dem med drömrumpan, se till att utnyttja din lilla fina stjärt!
vad fan gör jag med handen? det där ser inte normalt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0