SHAME ON ME

igårkväll somnade jag med kameran på nattduksbordet och vaknade idag därför med mycket vackra bilder på en sovandes hanna. vet inte vem som har tagit dem och det känns ju lite småläskigt eftersom att jag normalt alltid vaknar om någon kommer in i mitt rum. iallafall så ser jag ut såhär när jag sover.. eller nej, såhär ser jag ut när jag ser relativt normal ut när jag sover, det finns de tillfällena jag har vaknat och legat som en boll med rumpan upp i luften och huvudet nedtryckt i kudden. iallafall blir det att dela sovplats på båten (kommer inte ihåg ordet, fett rutinerad båtmänniska här vet ni!) med josefin nu i veckan så jag kan tänka mig att jag kommer vakna med en kamera i ansiktet iallafall några gånger. nu ska jag klä på mig och gå ut och träna, känner mig otroligt duktig!
jag diggar att vinkeln typ deletar min överläpp, mycket charmigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0