i'm in sweden bitch!

tjabba, tjena & hallådär! har ni klarat er utan mig? såklart inte, tur att jag är tillbaka för ett tag nu då..

jag landade på arlanda för snart två timmar sedan och har nu hunnit kolla igenom facebook och börjar känna mig redo för att ÄNTLIGEN sova lite i min egen säng.  jag har som sagt delat koj med josefin hela veckan och har fått både händer och fötter i huvudet, men det (och det brutala värmen!) slipper jag inatt. veckan har bjudit på en hel del andra trevligheter också, bland annat delfiner en meter från båten och vindar från 0 till över 30 knots, dvs över 15 sekund meter.. vi har även kommit fram till att månen bara syns på dagen i kroatien, fett normalt? nu är jag somsagt redo för natten, hoppas ni inte har haft det allt för bra här i sverige med allt regn för nu kommer jag med solen! GODNATT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0