you've got your head among the clouds

mitt internet är inte riktigt på topp, tillskillnad från vädret och mitt humör.. massa skolarbete har  

igår hade jag min sista riktiga skoldag för den här terminen vilket betyder att jag basicly nu har sommarlov! så otroligt härligt det ska bli med både kroatien, frankrike, gbg, skåne etc. precis vad jag behöver efter ett jobbigt år. gårdagen spenderades vid ellens pool tillsammans med lite jordgubbar och idag har jag legat på balkongen med oscar och lite olja så jag hoppas på att brännan blir snygg till jag åker till falköping. dit åker jag den 9e för att se på studenten, som tydligen skulle vara roligare än de flesta i stockholm enligt säkra källor.

nu är det dags för fika med lite hembakt bröd innan jag drar med mig farmor till stinsen för att leta bikini, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0