bara för att jag är asball

jag dog lite imorse när athina sa att jag oförberett skulle skriva klart min debattartikel idag. efter en galet seg skoldag med cad till tion över fem som sita lektion och en hanna som inte förstår måttsättning dog jag lite till. efter att sedan ha tackat nej till skjuts hem av min lärare och sedan fått ett samtal av mamma om att hon inte kan hämta mig kände jag mig riktigt död. när jag sedan kom hem så fanns det ingen mat färdig först, då dog jag lite mer. träningen, som började direkt efter maten, skulle tydligen bestå av en träningsmatch följt av ett bollpass. när jag märkte det dog jag ännu mer. och nu är jag äntligen är hemma och insåg precis att jag måste plugga, lungt om jag dör eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0