black cougar, shake that thing

kom precis hem från kista efter en otroligt omständig resa hem. innan jag hade hunnit ut till bilen där mamma väntade på mig så dog bilbatteriet, vilket betydde att pappa fick åka dit med andra bilen. efter att försökt få igång bilen med kablar i tjugo minuter utan resultat slutade det med att vi fick bogsera bilden bakom den andra heeela vägen hem. det var en upplevelse verkligen, och jag är riktigt glad att jag inte har börjat övningsköra. känner mig lite småskakis för det nu måste jag säga! tror jag måste åka med lite kompisar som kör först, för att förbereda mig mentalt, haha. hur gick det för er första gången ni körde?

det är roligt i kistas trappa. verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0