every rose has it's thorn

jag har kommit fram till att jag verkligen behöver väskor. jag har ju väska till skolan varje dag och hur kul är det att gå runt med samma varje dag? iallafall så har jag bestämt mig att jag, när jag har tid, ska springa runt i alla stockholms second hand butiker för att försöka hitta en mulberry bayswater. jag dör för den väskan fortfarande, även fast 30% av tjejerna på dagy har en sådan. dessutom vill jag ha någon mindre lite smidig axelväska, en snygg väska att ha till träningen, en stoooor och snygg väska att ha när jag åker till ex. falköping och även en skinnryggsäck. helst både en svart och en brun, meeeen man kan ju inte få allt. vi får väl se om jag lyckas haffa någonting utav allt jag vill ha innan sommaren är slut!



den här ryggan köpte kenza för 549:- på topshop.
jag är sugen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0