Everyday I’m shuffelin

världen är fin. löv är fina, vatten är fint och is är fin märkte jag nyss. varför har jag då fått denna konstiga uppenbarelse helt plötsligt? joooo, jag har på mig linser! plötsligt ser jag alla grenar på träden och de små isflaken i vattnet and i like it! dock har jag hört att avståndsbedömningen ska bli lite annorlunda med linser som utan, så vi får se hur det går att spela volleyboll idag. får hoppas på det bästa nu när jag springer iväg till gymmet, byyye!

förresten så nämnde ögon-kvinnan att jag kanske skulle få lite ont i huvudet när jag läser i framtiden, det känner jag verkligen av nu. bokstäverna lixom flyter ihop lite eftersom ögonen är vana att vara i avslappnat tillsånd när jag läser. det låter ju perfekt, jag som ska plugga fysik när jag kommer hem ikväll. typ halv tio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0