han "remix" är rätt bra ändå.

tänkte bara göra ett uttalande till allmänheten, dvs. de som inte går i min skola och inte redan noterat att jag idag hade på mig gula skor. förra året när jag köpte dem var jag lite smått mesig och vågade inte riktigt ha på mig dem, men nu när jag såg en annan ha det tänkte jag vara lite modig jag oxå. inte för att det är speciellt modigt, men ändå. jag är iallafall sjukt glad att jag köpte dem, nu återstår bara frågan: vilka färger ska man köpa på tygskor i år då? .. jag gillar lixom grejen att man har tråkiga kläder i allmänhet och sen ett par pimpga skor, eller en ball väska etc. jag har köpt ett par gråa låga converse men känner att det nog får räcka med converse nu, ett par låga och ett par höga is enough! men som sagt; tips på kul färger på tygskor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0