love generation

jag tror inte att det bara är jag som blev extremt förvånad när love generation inte gick vidare från andra chansen förra veckan. inte för att jag är speciellt insatt i melodifestivalen, men det var det ända bidraget jag hade hört talas om och det hade tydligen satsats extremt mycket på det. jag tyckte iallafall att låten var lite små catchy och rätt bra och diggade verkligen deras scenkläder, när då istället en tjej (som förövrigt var väldigt snygg) står och sjunger en barnvisa och går vidare istället för dem blev jag inte lite förvånad- vilket fiasko! iallafall så har det nu visat sig att rösterna blev felplacerade och du i själva verkat röstade på barnvisan när du trodde att du röstade på love generation och vice versa. alltså gjorde svt fel, men tänker inte rätta till detta utan låter love generation förbli utslagna ur årets melodifestival, de som faktiskt skulle kunna ha en chans i eurovision! smart svt, mycket smart drag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0