mainstream

för er små nissar som är helt ovetandes om mitt senaste convese-tillskott så kan jag berätta för er att jag klickade hem ett par låga gråa för några veckor sedan. först tyckte jag de var lite tråkiga men nu tycker jag både de är galet snygga och även att det var smart att jag köpte en "tråkigt" färg eftersom jag då kan ha "roliga" kläder till? smartjej_94

 

ojoj, vad det duggar kommentarer här då! men jag kan ju säga såhär till dig paulina, jo, du är precis lika viktig som avin men hon är lite annorlunda. man måste berätta för henne att hon var med och att hon var väldigt viktig för händelsen, eftersom att hon lider av extremt dåligt minne. annars kommer hon tro att allt bara var en galen, kurdisk dröm.

Kommentarer
Postat av: big P

jag nöjer mig med det svaret!

2011-03-14 @ 09:32:37
Postat av: avin

bror, du e den sista jag drömmer om..ifall du finns i drömmen, då ere en mardröm ;)! jag vet att jag va där, th oxå, alla vet, du e bara för cool för att erkänna d! jag va iaf på th konsert m palle o ellen, d va fettkul :D HAHA

2011-03-16 @ 21:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0