Now people let me put you wise

när jag tänker tillbaka på härliga tider och bra minnen brukar det oftast kännas som att det bara var "några månader sedan". tyvärr är det inte så, tiden går så extremt fort. om några månader är det ett år sedan jag flyttade från falköping och bara ett år kvar till min egen student. imorgon är det ett år sedan jag tittade på asterix och obelix och fick höra en lite småfull kille sjunga och spela runaround sue på gitarr. det är snart fem månader sedan min morfar gick bort och det är över ett år sedan jag och ellen såg tokio hotel i både stockholm och göteborg. jag måste säga att jag tycker det känns lite läskigt att tiden bara flyger förbi medans jag sitter här i mitt rum och pluggar, det är tur att det är sommarlov snart så jag hinner leva lite också. livet och tiden är verkligen konstiga saker.

jag är en tuff brud i lyxförpackning, typ.

Kommentarer
Postat av: avin

du o ellen? tokiohotel? man ska ju inte göra nåt m dig, du glömmer ju fan bort...visst att du kanske menar att ni va på båda, men kul att du minns att flera var med dig i sthlm på konserten..mupp

2011-03-13 @ 16:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0