never in june


fail, fail, mega fail. min lärare istortsett bad mig att gå hem idag för att jag var så förskyld. vilket jag också precis gjorde! så nu sitter jag här hemma med mina näsdukar och ska snart gå och lägga mig en stund. blir antagligen muminlan ikväll, känner mig inte riktigt i pluggskick som jag mår just nu. vi får hoppas på att jag vaknar upp lite friskare och framförallt mycket gladare om några timmar. blev för en gångs skull ledsen att jag var tvungen att gå hem från skolan, brukar ju vara så att man vill det eller känner att man missar någonting. men idag vet jag att jag inte missar någonting viktigt och ändå känner jag mig bara galet misslyckad... sängen och mumin var det ja!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är sjukt hur söt man kan vara älskling! Krya på dig <3 massa kramar

2011-03-14 @ 14:36:10
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0