som om det gjordes för din skull

ryktet säger att det väntas tio till femton grader idag och sol, sol, sol! är detta sant så vet jag en tjej som kommer att gå leendes till och från bussen idag. efter skolan idag blir det tre och en halv timmas träning för mig, ja ni läste rätt- tre och en halv timma! först är det gym från 17.30-19.00 och efter det boll i två timmar, niiiice eftersom jag har fysik b prov imorgon. men, träningen går absolut inte att missa, det är sm-kval i helgen och då måste jag både vara hel (därav så mycket gym/rehab) och även spela bra. meeeeeeeeeeen, det var inte volleyboll det här inlägget skulle handla om utan det fina vädret som alla andra svennebananer också älskar att prata om. det är fint väder och nu vill jag har ännu finare väder, hejdå!


och bara så alla vet så posar jag alltid fett seriöst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0