visste du att...

eftersom att dagen har varit otroligt ointressant och jag har spenderat mestadelen av eftermiddag framför oc med min lillebror så tänkte jag att istället för att berätta för er om varje avsnitt jag har sett skriva om någonting lite annorlunda. jag tänkte spåra lite och berätta fyra-fem saker många av er kanske inte vet om mig. förhoppningsvis, annars lär det bli väldigt tråkigt det här, haha!


jessica, jennifer, jag och josefin på senaste dagisträffen


- jag har aldrig sagt "jag älskar dig" till någon, skrivit har jag gjort men aldrig kunnat säga det.

- jag blir livrädd om jag släcker lampan för att gå till min säng; måste antingen tända lampan vid sängen eller öppna min garderobsdörr (med automatisk lampa) och sedan stå på min säng medans jag stänger den.

- jag sjunger alltid när jag går till/hem från skolan och när jag är hemma själv.

- jag och josefin försöker fortfarande årligen ordna en träff för våra gamla dagiskompisar.

- jag vet aldrig vad jag ska svara när jag får komplimanger, om jag bara säger tack känner jag mig självgod.

- jag kan få panik när jag inte har kontroll över vad jag ska göra/borde har gjort, när jag sedan får kontroll över det gör jag det aldrig.

- jag har en identisk tvillingsyster som heter amanda.

- jag har sjungit i kyrkokör.

- jag har alltid varit facinerad av bröst och tyckt att det är fint med relativt stora.

- jag har haft ätstörningar och mått dåligt över att jag har ätit/ låtsats att jag redan har ätit. tur att jag är matvrak så det inte höll överdrivet länge.

- min favorit låt när jag var liten var länge Nationalteatern – Kolla Kolla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0