When all you got to keep is strong

min nedladdning av musik och min itunes har cepat sig riktigt mycket sedan jag flyttade hem från falköping vilket har lett till absolutl noll ny musik till min ipod på snart ett år. som tur var lät jag ellen lägga in sin musik och så dessutom slumpade jag massa låtar från artister och band jag gillar så jag lyckas fortfarande hitta massor massor utav låtar på min ipod som jag aldrig har hört innan. de här är några av de lite rockigare låtarna jag hittade, and i like it- a lot! framförallt den första låten har jag suttit och nynnat på ända sedan min ipod dog, men även refrängen på nr två har borrat sig in i min hjärna. GODNATT!

bild: timmy tessmo


The All-American Rejects – Move Along
Avenged Sevenfold – Afterlife
Papa Roach – Forever
Papa Roach – Scars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0