du får passa dig som satan

för er som inte är så alerta och kopplar ihop mina två senaste rubriker till någonting så kan jag berätta att jag sitter och lyssnar igenom veronica maggios nya skiva, and i like it! till alla människor som gillar "jag kommer", lyssna på resten av skivan också! ska jag komma med någonting negativt så måste det väl vara att alla låtar låter lite likadant, meeeeeeeen det spelar inte så stor roll tycker jag för jag gillar hur det låter och textvariation är väl aldrig fel?

när jag satt och lyssnade igenom skivan, kom jag plötsligt på mig själv med att sitta och sjunga med. jag tror jag ska tolka det som att jag tycker helt spontant att den låten var bäst, eller vad tror ni? dessutom stämmer texten in på mig ganska bra vilket jag gissar bidrar lite, men samtidigt drar ner låten rätt mycket. det är komplicerat det där med musik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0