fyi

igår slog jag rekord i att stanna länge i skolan, blev nämligen utslängd av en väktare vid halv nio på kvällen. känns ju sådär! att jag dessutom var i skolan halv åtta imorse för att hinna bli klar gör att jag antingen är sjukt dålig på att planera, verkligen har för lite tid eller bara borde ha en extrem nördstämpel. iallafall så tänkte jag be lite om ursäkt för att bloggen blir så lidande, men skolan kommer först och volleybollen tvåa tyvärr. därför kan jag ju passa på att berätta att uppdateringen i helgen troligtvis inte är på topp eftersom jag då är i Katrineholm och spelar U19-SM! Jag har SM-guld inprintat i min hjärna och jag vill verkligen vinna, fybubblans vad stolt, glad och lycklig jag skulle vara då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0