it takes a fool to remain sane

efter att ha gått upp vid åtta för att plugga med lisa och sedan satt mig vid datan för att försöka fortsätta plugga med inte fått någonting gjort så gav jag upp lite. istället satte jag mig på balkongen med hög musik i öronen och försökte att bara njuta över att det är helg. men det får jag tillbaka nu, måste skriva klart två arbeten ikväll för morgondagen spenderas med att göra hela projektarbetet om fourierserier (= högskolematte, och jag läser matte d!!!).
iallafall så blev jag helt sprallig när jag satt där på balkongen och fick efter ett tag för mig att gå ut och springa/gå så det gjorde jag. gick faktiskt bättre än väntat, jag hann hela vägen till sätra äng innan jag fick ont i höften. tyvärr fick jag så mega ont sedan så jag efter en grym rusch hann ikapp en buss som jag kunde ta hem. jaja, jag har varit lite duktig idag iallafall och nu ska jag försöka vara ännu bättre och faktiskt bli klar med plugget jag har planerat för idag. puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0