jag har det bra idag

jag har nog haft värsta ful-dagen på länge, och en förövrigt jobbig dag idag eftersom jag började 8.10 med ett fyra timmars långt matte d prov. dagen skulle egentligen avslutas 17.10 med en redovisning vilket kändes riktigt tungt, men när jag kände att jag var varm och började fundera på om jag hade fått feber igen tog det på nått sätt en vändning. det visade sig att jag inte hade feber och redovisningen gick bättre än väntat. eftersom jag verkligen inte tycker om att prata inför folk kändes det bra att jag klarade av att prata relativt fritt till en power point. efter det fick vi reda på att hela cad-gruppen fått mvg, vi fick sluta klockan fyra och det var strålande sol ute på vägen hem. det känns som att dagen bara blir bättre och bättre!

det är inte varje dag man vaknar upp såhär glad, haha!
(jag vet, min dubbelhaka och mitt svullna face är NIIIIIIIIICE!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0