katrineholm

jag kom som många vet hem från katrineholm igårkväll, dock blev det ingen bloggning då inte, kemi b kursprov blev prioriterat. vet inte riktigt om det hjälpte att plugga i och för sig, kändes som jag failade ändå haha! jag kan inte annat än skratta åt hur dålig jag är, hur fasiken ska jag lyckas få vg i kemi b när jag inte har något minne?

iallafall, tillbaka till volleybollen! Vi kom trea i u19 sm iår med ett starkt lag som borde, borde, borde lyckats komma till final. känner mig riktigt besviken över förlusten i semifinalen, framförallt eftersom att jag inte ens fick chansen att visa vad jag ville. jag fick alltså stå på bänken hela matchen, vilket förvånade mig och får mig att ifrågasätta hur mina tränare faktiskt ser på mig och min roll i laget. men i matchen om tredje-fjärdeplats var det andra bullar, hah! vi vann över södertelge med 25-22 i första set och gasade på och vann med 25-13 i andra set, vilket kändes sjukt bra. riktigt dumt att vi inte kunde spela på den nivån under semin istället.. menmen, vi får försöka kämpa oss till final nästa år och dessutom ta extrem revanch på Grand Prix i vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0