judg(E?)ment day

såg nyss den här videon och blir helt seriöst stressad. vem vet, det kan ju mycket väl vara sant? och han gubben verkar ju så säker! att jag dessutom iallafall är lite troende underlättar ju inte heller.. jag tror inte ordagrannt på biblen men jag är absolut inte ateist heller, jag känner mig ändå rätt säker på att det finns "någonting". min släkt på mammas sida är många väldigt kristna och jag har blivit uppväxt med aftonbönerna "fader vår" och "gud som haver". det känns som att så många människor, inte minst min moster, är så övertygade om att det finns en gud så varför inte? det är ju ingen som kan motbevisa det.. inte bevisa det heller för den delen, men vi får ju se på lördag. går jorden under lär det ju finnas en gud och en himmel, isåfall är det väl bara att hoppas på att man har varit en duktig flicka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0