jag har alltid vetat att jag är nörd.

jag har komimit fram till att jag är rätt udda... jag intresserar mig av sjukt mycket och känner mig nästan schitzo när det gäller min inställning till saker! jag gillar shopping, kläder och sånt som vanliga tjejer. jag gillar att festa och umgås som de flesta sociala ungdomar. jag gillar att träna volleyboll/ beachvolleyboll/ gymma som träningsnördar. jag tycker matte är helt okej, som en riktig naturunge. jag tycker politik och religion är intressant som en sam:are. jag vill verkligen kunna sjunga, rätt estetiskt om man säger så, hej jag ville vara britney spears när jag var liten. mat (ak.a kladdkaka) är kärlek. jag gillar stekiga pojkar med backslick och fina skjortor, men också sportnördar i fotbolls shorts och en sjungande man tackar man ju inte heller nej till? jag skrattar åt fysik/matte/kemi skämt.... om jag förstår dem. på nått sätt verkar jag alltså lyckas att till och med vara både blåst och nördig samtidigt. nu har jag iallafall hittat ännu ett intresse, eller ja, någonting som är kul och lätt blir väldigt geekigt: star craft 2!


jag har spenderat kvällen med att försöka fatta teorin bakom spelet lite och under veckan ska jag försöka övertala min ena lillebror (oscar) att köpa spelet. lär inte bli svårt att få honom att bli en gamer, han ska ju börja engelska klass och grejer.. han kommer passa in perfekt! vad tror ni: ska jag satsa på att bli en snygg, rik milf som är  fotbollsfru, shoppingaddited, arkitekt och lite halvgamer som även extra knäcker som artist? jag tackar inte nej till det livet, inte idag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0