jag är konstig men du är värre

att döma av klassfotot från förra årets skolavslutning här på daderyd verkar det som lite av en väldigt bestämd tradition att tjejerna ska ha klänning.. helst en vit så klart! dock kommer ju problemet för mig att jag ogillar att känna mig för "mesigt söt" och dessutom har en sjukt mysko kropp tydligen. jag är antingen för lång, eller för bred eller har för små bröst för alla klänningar. hej ni som bestämmer hur kläderna ska se ut: alla är inte 170.. och vi andra föredrar inte heller att showa asset! haha, iallafall så gick jag in på nelly för att leta ut vad för någonting jag kanske kan tänka mig att ha på mig, är jag kräsen eller finns det väldigt lite att välja på?
Bustier Dress SEK 399, Three Little Words - NELLY.COMNala Dress SEK 379, Sisters Point - NELLY.COMLace Dress SEK 379, John Zack - NELLY.COM
Hanne Dress SEK 449, Cover - NELLY.COMAlicia Mini Dress SEK 399, Honor Gold - NELLY.COMStella Maxi Dress SEK 199, Three Little Words - NELLY.COM
syftar på de vita till skolavslutningen, men de andra hade jag inte tackat nej till att ha i garderoben heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0