catch the day, make it stay

kom innanför dörren igen för ett tag sedan efter en hälig dag i stad med athina. vi började som tänkt med att åka till stadsbiblioteket men athina blev hungrig och vi fattade nada så istället blev det donken, promenad, shorts-provning, glass och kungsträdgården häng. träffade även på lite roligt folk eftersom det var fullt av folk i kungsan då det är rix fm festival ikväll. jag stannade iallafall så länge så att jag fick se min lilla ulrik munther plutt vilket gjorde mig mycket glader.
dock blev jag extremt chockad när jag fick höra att ulrik är 94, jag som var övertygad om att han vad 96a typ. jag börjar bli lite orolig nu, det känns som att jag krymper. alla små pojker som lyckas som jag går runt och tycker är lillebrors söta är i själva verket äldre än mig! nu syftar jag inte bara på ulrik heller, utan även justin beiber är ju tidig 94a. det här är illa, riktigt illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0