äckligbrud_94

idag är en dålig dag, en sjukt dålig dag. jag känner mig ful, tjock och äcklig vilket gör att jag skäms över mig själv och mår dåligt. att jag samtidigt måste plugga fett mycket och inte hinner och dessutom är superstressad gör att jag blir galen och börjar tröstäta. det i sin tur är inte så bra och bygger på känsla nr 1, så bajs på idag! iallafall så haffade jag hem de beiga shortsen i inlägget under idag, känns bra men jag är SUGEN på långklänningen!
mamma gjorde rabarberpaj med våra egna rabarber, helt sjukt gott! har även ätit mörkchoklad, tusen miljarder bananer och feta ost mellan måltiderna. inte bra, hej jag ska träna galet efter u19 sm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0